Regulamin

REGULAMIN SESJI ZDJĘCIOWYCH

  1. Rezerwacja terminu na sesje zdjęciową możliwa jest tylko po opłaceniu BEZZWROTNEGO ZADATKU. Zadatek należy wpłacić do 3 dni od zarezerwowania terminu. Brak zadatku po tym czasie oznacza termin wolny dla pozostałych klientów. Zapłata zadatku jest równoznaczna z akceptacją regulaminu. Bardzo proszę o przemyślane decyzje.
  2. Sesję zdjęciową można przełożyć 1 krotnie. Kolejne przełożenie sesji będzie skutkowało utratą zadatku. Zła pogoda NIE JEST uznawana za powód przełożenia sesji (zamiast pleneru, można wykonać sesje w studio).
  3. Najpóźniej dzień przed sesją należy potwierdzić swoją obecność na sesji zdjęciowej.
  4. Sesje odbywają się od poniedziałku do piątku w godzinach 10-15:30. Godzin popołudniowych jest zdecydowanie mniej i są ustalane indywidualnie. Istnieje możliwość odbycia sesji w sobotę jednak wiąże się to z dodatkową opłatą +20% do ceny sesji.
  5. Sesje odbywają się w plenerze na terenie Żor lub studio. Plener poza Żorami możliwy po rozliczeniu dojazdu, tj 1 zł za 1 km drogi.
  6. Ubiór do sesji leży po stronie Zamawiającego. Możliwe wypożyczenie ubrań do sesji ciążowych i dla dzieci do sesji noworodkowych.
  7. W studio chodzimy bez obuwia.
  8. Na sesję zdjęciową należy stawić się punktualnie. Każde opóźnienie będzie skutkowało skróceniem czasu sesji.
  9. Pozostałą płatność za sesję należy uregulować gotówką w dniu sesji, blikiem lub przelewem przed sesją. Sesje nieopłacone nie będą obrabiane.
  10. Cennik nie podlega zniżkom i negocjacjom. Każdy klient traktowany jest tak samo.
  11. Zdjęcia do wyboru zdjęć zostaną przesłane przez portal ZALAMO. Na zdjęciach będą umieszczone transparentne krzyżyki w celu zabezpieczenia nie kupionych zdjęć. Dostęp do zdjęć zostanie przesłany przez podany przy rezerwacji adres e-mail.
  12. Rezygnacja z odbitek nie zmienia ceny za podstawę sesji. Dotyczy to również dodatkowych ujęć. Rezygnując z odbitek nie ma możliwości otrzymania gratisowych ujęć w wersji elektronicznej.
  13. Zdjęcia do wybrania zostaną wysłane max do 7 dni roboczych.
  14. Wybrane ujęcia należy przesłać do fotografa. Wybrane ujęcia są retuszowane. Materiał jest poddawany obróbce po opłaceniu ewentualnych dodatkowych ujęć.
  15. Dodatkowe ujęcia można dokupić tylko do 30 dni od daty przekazania gotowych plików cyfrowych. Po tym czasie nieobrobione zdjęcia są usuwane i nie ma możliwości zakupu po raz kolejny.
  16. Obróbka zdjęć nie obejmuje takich operacji jak usuwanie postaci/przedmiotów, zmiany plastyki twarzy, postury, fryzury. Retusz zdjęć jest naturalny, usuwane są jedynie tymczasowe niedoskonałości cery.
  17. Nie ma możliwości otrzymania reszty nie wybranych ujęć. Wybrane zdjęcia są przesyłane tylko w formacje JPG (nie ma możliwości otrzymania plików RAW).
  18. Efekt końcowy fotografii w dużej mierze zależy od oświetlenia i wyglądu w miejscach fotografowanych, warunków pogodowych oraz zachowania uczestników sesji.
  19. Zamówienie sesji zdjęciowej jest równoznaczne z zapoznaniem się ze stylistyką wykonywanych fotografii i w całości akceptowaniem ich (dotyczy selekcji i obróbki zdjęć. Zdjęcia czarno białe nie są uwzględniane pod reklamację). Zapisanie się na sesje jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
  20. Odbiór materiału nastąpi w siedzibie Wykonawcy. Przed odbiorem należy przedzwonić czy ktoś jest w studio, gdyż godziny pracy są różne i nie zawsze ktoś jest na miejscu. Możliwa wysyłka zdjęć po opłaceniu kosztów wysyłki paczkomatem 14 zł lub kurierem 17 zł.
  21. Czas oczekiwania na obrobione zdjęcia to  6 tygodni od daty przesłania wybranych ujęć. Odbitki z wybranych zdjęć będą gotowe do odbioru do 14 dni od daty otrzymania wyretuszowanych ujęć. Kiedy odbitki będą gotowe, klient zostaje poinformowany o tym fakcie SMS.
  22. Zgoda na utrwalenie wizerunku jest dobrowolna i nie wiąże się z rabatami.
    Zgoda obejmuje wykorzystanie, utrwalanie i powielanie wykonanych zdjęć za pośrednictwem dowolnego medium w dowolnym celu zgodnym z obowiązującym prawem, włączając w to publikację w gazetach, czasopismach okresowych, czasopismach okazjonalnych, folderach, publikacjach elektronicznych, stronach internetowych, wystawach, konkursach itd. Zgoda obejmuje zdjęcia wywołane do albumów pokazowych i obrazów, które będą zawieszone w studio.
  23. Za wyrządzone szkody z winy klienta w trakcie trwania sesji koszty naprawy ponosi klient.
  24. Powyższy regulamin jest dostępny cały czas dla klienta na stronie. Klient podpisuje wydrukowany regulamin na sesji zdjęciowej.
  25. Na sesjach obowiązuje zakaz fotografowania uczestników sesji na scenkach. Wyjątkiem jest zrobienie pamiątkowego backstage z sesji.